Komunikační strategie na B2B pro Adwheels – Matěj Halama
Matěj Halama
Bakalářská práce
Komunikační strategie na B2B pro Adwheels
B2B communication strategy for Adwheels
Anotace:
Práce se zabývá tvorbou komunikační strategie na trhu B2B pro marketingový start-up Adwheels, který nabízí firmám velkoformátovou reklamu na návěsech kamionů. Hlavním cílem strategie je prodej alespoň jedné služby “Adwheels Full” (kombinace 2 bočních plachet a zadního polepu na reklamním návěsu kamionu) v rámci prvního měsíce a půl pilotního provozu kampaně. Obsah práce je rozdělen do tří částí. První …víceAbstract:
The thesis is about creating a suitable communication strategy on business-to-business market for marketing start-up called Adwheels, which offers large-format advertising on truck trailers for its clients. The main goal of the strategy is to sell at least one “Adwheels Full” service (a combination of 2 tarpaulins and a rear-door sticker on a advertising truck trailer) within the first month and a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84391
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Pavlína Píchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84391
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová -
The Role of Advertising in the Development of Communities and Society
Jeyhun Khakipur -
The role of advertising in the development of communities and society
Ekaterina Guseva -
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
Karel URBAN -
Sexism in advertising
Malika Tursun -
Pohyblivý plakát jako komunikační strategie perspektivou motion designu
Aneta Danielová -
Využití kamionu jako nosiče reklamní plochy
Eliška Musilová