Využití ICT ve výuce žáků s mentálním a tělesným postižením – Mgr. Marie Karásková
Mgr. Marie Karásková
absolventská práce studenta CŽV
Využití ICT ve výuce žáků s mentálním a tělesným postižením
Application of ICT in Education of Children with Mental and Physical Disability.
Anotácia:
Karásková, M., Mikulášek, L. Využití ICT ve výuce žáků s mentálním a tělesným postižením. Závěrečná práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.V textu je popsáno využití počítačových programů a aplikací ve výuce žáků s mentálním a tělesným postižením. Cílem této práce je doporučit vhodné využití jednotlivých aplikací a programů při výuce žáků s mentálním a tělesným postižením.Abstract:
Applications and programs which are suitable for children with mental and physical handicap is presented here. The aim of the thesis is to recommend suitable use each application and program in education of mentally and physically handicapped children.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Libor Mikulášek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KARÁSKOVÁ, Marie. \textit{Využití ICT ve výuce žáků s~mentálním a~tělesným postižením}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut of Lifelong Learning. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/7w9a46/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong Learningceloživotní / odbor:
Study to perform specialized activities / Coordination in ICT
Práce na příbuzné téma
-
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Integrace naruby a její srovnání s klasickou inkluzí
Zdislava Mezuláníková -
Role a podpora prarodičů při vyrovnávání se s narozením dítěte s postižením
Kristýna PAVČOVÁ -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
Žák s lehkým mentálním postižením v prostředí běžné školy aneb inkluze jako šance pro všechny
Michaela Černá -
Teaching English to Lower Secondary School Children with Mild Mental Handicap
Hana VESELÁ -
Handicap jako (super)schopnost. Reprezentace hrdinek s duševním onemocněním v současných televizních seriálech
Růžena Machálková -
Integrace žákyně s poruchou autistického spektra do třídy žáků s jiným druhem postižením
Hana Konečná