Bc. Jan Smola

Diplomová práce

Identifikace klíčových atributů úspěchu podnikatelského subjektu a jejich využití v marketingu

Identification of key attributes for success of a business subject and their usage in marketing
Anotace:
Práce je zaměřena na identifikaci klíčových oblastí k řešení v podniku, který se zabývá výrobou a prodejem stavebních materiálů v době, kdy sektor stavebnictví zažívá výraznou recesi a je tedy třeba nalézt neslevová opatření vedoucí ke stabilizaci situace v podniku a zvýšení jeho konkurenceschopnosti na trhu.
Abstract:
This thesis is focused on identifying core areas needed to solve in a company engaged in manufacture and sale of building materials in time when building industry is experiencing significant recession. It must therefore be found non-price reducting measures leading to company stabilization and to increase its competitiveness in the market.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting