Analýza firemní kultury koncernu HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v ČR - Českomoravské štěrkovny – Mgr. Veronika ŠANDOVÁ
Mgr. Veronika ŠANDOVÁ
Bakalářská práce
Analýza firemní kultury koncernu HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v ČR - Českomoravské štěrkovny
Analyse of the corporate culture of the company HeidelbergCement and of the culture of one of its subsidiaries in the Czech Republic {--} Českomoravské štěrkovny
Anotace:
V bakalářské práci se věnuji firemní kultuře společnosti HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v České republice {--} Českomoravské štěrkovny. V práci popisuji neje-nom firemní kulturu a identitu společnosti HeidelbergCement, ale zároveň jak korporátní kultura celého holdingu působí na dceřinou společnost, jak se tato společnost musela adap-tovat podmínkám nadnárodní firemní kultury …víceAbstract:
This work is focused on the corporate culture of the company HeidelbergCement and on the culture of one of its subsidiaries in the Czech Republic {--} Českomoravské štěrkovny. In addition to looking at the corporate culture and corporate image of HeidelbergCement, this work also addresses the influence of its corporate culture on the culture of its subsidiary. I will describe how the subsidiary had …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2688
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠANDOVÁ, Veronika. \textit{Analýza firemní kultury koncernu HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v ČR - Českomoravské štěrkovny}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/7wd7g4/.
Jak správně citovat práci
ŠANDOVÁ, Veronika. Analýza firemní kultury koncernu HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v ČR - Českomoravské štěrkovny. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vyspělá podniková kultura u zvolené firmy a její vliv na úspěšné řízení managementu jakosti
Tomáš Rom -
Organizační kultura v podnikatelských subjektech vybraného kraje
Petra Halmlová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Strategie, firemní kultura a hodnocení jejich vzájemného souladu s personálními procesy v dané organizaci
Kristýna Kadlecová -
Firemní kultura a strategie společnosti
Daniel Kolář