Analýza firemní kultury koncernu HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v ČR - Českomoravské štěrkovny – Mgr. Veronika ŠANDOVÁ
Mgr. Veronika ŠANDOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza firemní kultury koncernu HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v ČR - Českomoravské štěrkovny
Analyse of the corporate culture of the company HeidelbergCement and of the culture of one of its subsidiaries in the Czech Republic {--} Českomoravské štěrkovny
Abstract:
V bakalářské práci se věnuji firemní kultuře společnosti HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v České republice {--} Českomoravské štěrkovny. V práci popisuji neje-nom firemní kulturu a identitu společnosti HeidelbergCement, ale zároveň jak korporátní kultura celého holdingu působí na dceřinou společnost, jak se tato společnost musela adap-tovat podmínkám nadnárodní firemní kultury …moreAbstract:
This work is focused on the corporate culture of the company HeidelbergCement and on the culture of one of its subsidiaries in the Czech Republic {--} Českomoravské štěrkovny. In addition to looking at the corporate culture and corporate image of HeidelbergCement, this work also addresses the influence of its corporate culture on the culture of its subsidiary. I will describe how the subsidiary had …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier:
2688
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠANDOVÁ, Veronika. \textit{Analýza firemní kultury koncernu HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v ČR - Českomoravské štěrkovny}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/7wd7g4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠANDOVÁ, Veronika. Analýza firemní kultury koncernu HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v ČR - Českomoravské štěrkovny. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Vyspělá podniková kultura u zvolené firmy a její vliv na úspěšné řízení managementu jakosti
Tomáš Rom -
Organizační kultura v podnikatelských subjektech vybraného kraje
Petra Halmlová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Strategie, firemní kultura a hodnocení jejich vzájemného souladu s personálními procesy v dané organizaci
Kristýna Kadlecová -
Firemní kultura a strategie společnosti
Daniel Kolář