Analysis of e-business start-up project in Russian food import – Ekaterina Khorkina
Ekaterina Khorkina
Bachelor's thesis
Analysis of e-business start-up project in Russian food import
Analýza e-business start-up projektu v importu potravin z Ruska
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením zcela nové internetové stránky, která se stane internetovým obchodem na základě prodeje ruského tradičního jídla, jako jsou červený nebo černý kaviár, nakládané rajčata nebo houby, sled' a další různé výrobky, v České Republice. Tato práce obsahuje komplex různých nástrojů, jako jsou podnikatelský plán, marketingový plán a strategické nástroje (SWOT, PEST a marketingového …moreAbstract:
The bachelor thesis is connected with a creating of a totally new website which will become an Internet shop based on selling Russian traditional food, such as red or black caviar, marinated tomatoes, mushrooms, herring and another miscellaneous products in the Czech Republic. This work contains a complex of different tools like business plan, marketing plan and strategic techniques (SWOT, PEST and …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KHORKINA, Ekaterina. \textit{Analysis of e-business start-up project in Russian food import}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/7wiu73/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Pavel Vošalík -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Peter Morvay -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Kateryna Seliukova -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Michaela Vejrašková -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights