The Current State of E-Commerce in the Luxury Industry – Fliuza Tazieva
Fliuza Tazieva
Diplomová práce
The Current State of E-Commerce in the Luxury Industry
The Current State of E-Commerce in the Luxury Industry
Anotace:
AbstraktPráce se pokouší zkoumat současný stav on-line obchodu s přihlédnutím k perspektivě online angažovanosti luxusních značek a postojů spotřebitele k internetovým obchodům. Za účelem získání potřebných informací pro navrhované výzkumné téma autorka nejdříve zkoumá jevy pomocí sekundární literatury a poté shromažďuje všechna potřebná data empirickým způsobem za účelem získání primárních dat. V …víceAbstract:
AbstractThe thesis attempts to investigate the current state of online commerce taking into account the perspective of the luxury brand’s online engagement and the consumer’s attitude towards the internet commerce. In order to obtain the necessary information for proposed research topic, the author first investigates the phenomena using secondary literature, and afterwards, collects all necessary data …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73404
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Marija Zlatić
- Oponent: Květa Olšanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73404
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
Consumers' attitudes toward CSR of luxury brands in Russia and China
Krystyna Kolnobrytska -
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova -
Podnikatelský plán pro založení luxusní restaurace v Domažlicích
Veronika Kouříková -
Assessment of the Financial Position and Performance of the Chosen Companies in the E-commerce and Online Retail Industry
Iuliia Kasianova -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Vývoj digitalizace obchodu v B2B pohledem zákazníků
Nikola Kružberská