Implementation of Corporate Social Responsibility at 3M Czech Republic – Marek Bogdan
Marek Bogdan
Diplomová práce
Implementation of Corporate Social Responsibility at 3M Czech Republic
Implementation of Corporate Social Responsibility at 3M Czech Republic
Anotace:
Cílem této práce je dodat vrcholovému managementu 3M Česko, spol. s r.o. komplexní řešení úkolu implementace CSR v jejich společnosti. Začátek této práce má za úkol prostřednictvím obeznámení čitatele se základními formami podnikání a problematikou správy společností vysvětlit proč korporace potřebují CSR. Následuje prezentace teoretických základů CSR a vysvětlení CSR jako nástroje podnikání. Je zkonstuován …víceAbstract:
The aim of this thesis is to present the top management of 3M Czech Republic with a comprehensive solution to their CSR implementation task. The thesis starts by giving the reader an insight into the today's forms of business ownership including corporations and by covering the issue of governance explains why corporations need a solution like CSR. Subsequently, the theoretical foundations of CSR are …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24599
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
- Vedoucí: Martina L. Jaklová
- Oponent: Tomas Chytil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24599
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hands, Hearts, or Heads? Shared Services Centre and Commodification of Work in a Multinational Corporation
Petr Mezihorák -
Education and Training of Employees in a Multinational Corporation as an Integral Part of the Human Resources Management
Eva Juhásová -
Artificial Intelligence in Marketing & Sales: The ABB experience Subtitle: Building a model for technologically driven change management in a B2B multinational corporation
Ana Edmundo -
Diversity management in a subsidiary of a multinational corporation
Adela Fischerová -
Strategic Management and Digitalization in Multinational Corporation
Pengkun Ju -
Strategic Management and Digitalization in Multinational Corporation
Yihang Chang -
Řízení pobočky nadnárodní společnosti - vztah centrály a pobočky
Karin Nagyová -
Řízení pobočky nadnárodní společnosti - vztah centrály a pobočky
Radoslav Salát