Tereza Koulová
Diplomová práce
Segmentace trhu piva
Beer Market Segmentation
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá segmentací trhu piva v České republice. Záměrem je zjistit, zda se odkryté segmenty od sebe navzájem odlišují nebo zda existuje pouze jeden dominantní segment. Práce je rozdělena do dvou částí, z čehož první je metodologicko-teoretická a druhá praktická. V teoretické části jsou popsány jednotlivé složky marketingové strategie, tj. segmentace, targeting a positioning. …víceAbstract:
This master thesis deals with beer market segmentation in the Czech Republic. The main aim of this thesis is to find out whether there is only one big segment or more different segments can be found there. The thesis is divided into two parts, the methodological --theoretical and the practical one. Segmentation, targeting and positioning are described in the first part. The second part is devoted to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26990
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26990
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum diskontu Penny Market s. r. o.
Markéta Hubatová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou Neptun market
Ivana Šperková -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Market Entry Strategy of Porsche AG to China
Bruno Souza Alcantara -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova