Environmentálne aspekty a ich možnosti pragmatického využitia v oblasti fashion marketingu – Bc. Erika Nagyová
Bc. Erika Nagyová
Diplomová práce
Environmentálne aspekty a ich možnosti pragmatického využitia v oblasti fashion marketingu
Pragmatic use of environmental Aspects in the Field of fashion Marketing
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je definovať úlohu environmentálnych aspektov v rámci fashion marketingu a následne sa odraziť od teoretických poznatkov, čerpať z nich v praktickej časti práce a ponúknuť konkrétne riešenia pre značku WeWood. Teoretická časť práce sa zameriava na obecnú chrakteristiku oblasti fashion marketingu, environmentálneho marketingu a ich špecifických prvkov. Praktická časť na ňu naväzuje …víceAbstract:
The aim of the Master's thesis is to define the role of environmental aspects in fashion marketing and use acquired theoretical knowledge in the practical part to offer solutions for the WeWood brand . The theoretical part focuses on general characteristics of fashion marketing area, environmental marketing and its specific features. The practical part provides a detailed characteristic of WeWood brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Banyar, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NAGYOVÁ, Erika. \textit{Environmentálne aspekty a ich možnosti pragmatického využitia v oblasti fashion marketingu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/7wwu5y/.
Jak správně citovat práci
Nagyová, Erika. Environmentálne aspekty a ich možnosti pragmatického využitia v oblasti fashion marketingu. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace