Reklamní kampaň a její plánování – Bc. David Levička
Bc. David Levička
Bakalářská práce
Reklamní kampaň a její plánování
Advertising campaign
Anotace:
Předmětem závěrečné práce je „Reklamní kampaň“. Úvodní část práce je věnována teoretickým základům marketingu, vysvětlení pojmů a postupů, které jsou při vytváření a analýze reklamní kampaně užívány. V další, praktické části, je nejprve představena společnost, pro níž je kampaň tvořena, a následuje rozbor všech aspektů majících vliv na její tvorbu. Závěrem této části je vytvoření návrhu reklamní kampaně …víceAbstract:
LEVIČKA, David. Advertising Campaign, (Bachelor´s Dissertation) The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. 62 p. The matter of this Bachelorʼs thesis is “Advertising Campaign”. The introducitonary part of it consists of theoretical grounds of marketing and explanation of terms and concepts of procedures which are used when creating an advertising campaign. In the following practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12020/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2016
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of the Modern English Translation of the Poetry of Mary Queen of Scots
Karin Marcin -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
An Analysis of the Positive and Negative Discrimination of Non-White Characters in the Children’s Works of David Walliams
Meena Toora -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Online advertising campaign for the “MUA KOORRINA” company
Karina Bekesheva -
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Natália Belicová