Bc. David Levička

Bakalářská práce

Reklamní kampaň a její plánování

Advertising campaign
Anotace:
Předmětem závěrečné práce je „Reklamní kampaň“. Úvodní část práce je věnována teoretickým základům marketingu, vysvětlení pojmů a postupů, které jsou při vytváření a analýze reklamní kampaně užívány. V další, praktické části, je nejprve představena společnost, pro níž je kampaň tvořena, a následuje rozbor všech aspektů majících vliv na její tvorbu. Závěrem této části je vytvoření návrhu reklamní kampaně …více
Abstract:
LEVIČKA, David. Advertising Campaign, (Bachelor´s Dissertation) The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. 62 p. The matter of this Bachelorʼs thesis is “Advertising Campaign”. The introducitonary part of it consists of theoretical grounds of marketing and explanation of terms and concepts of procedures which are used when creating an advertising campaign. In the following practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2016
  • Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze