Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání – Veronika Hofírková
Veronika Hofírková
Diplomová práce
Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání
Digital Literacy as a part of Primary Education
Anotace:
Diplomová práce, která nese název Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání, si dává za hlavní cíl přiblížit problematiku digitální gramotnosti a využívání digitálních technologií ve výuce na 1. stupni základní školy. Teoretická část diplomové práce se věnuje digitální gramotnosti a digitálním technologiím obecně a také jejich zařazením do vyučování na základní škole. Práce dále popisuje …víceAbstract:
ABSTRACT The diploma thesis is titled Digital literacy as a part of primary education has as main goal to approach problems of digital literacy and in use of digital technologies in teaching at the primary school. Teoretical part of thesis has its focus on digital literacy and digital technology generally and its part in education on elementary school. Thesis also describes exploitation of digital …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hofírková, Veronika. Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Interaktivní učebnice a digitální učební materiály pro interaktivní tabule ve výuce přírodopisu na základní škole
Svatava SONNKOVÁ -
Elektronické učební texty pro podporu výuky ošetřovatelství na střední zdravotnické škole
Zora ARNOŠTOVÁ -
Proměny color gradingu po nástupu digitální technologie
Benedikt Kyselka -
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková -
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková -
Digitální technologie a hudební vzdělávání na ZUŠ
Barbora Hašlerová -
Digitální technologie očima seniorů
Veronika Hanušová