Ivana Mikulková

Bakalářská práce

Influencer marketing a udržitelnost

Influencer marketing and sustainability
Abstract:
The subject of my bachelor thesis is to determine the extent a particular influencer has on opinions and behaviours of their followers as well as to examine concrete characteristic traits and actions that impact the influencer's audience. The theoretical section aims to outline terms such as online marketing and social media, as well as studies influencers and their marketing strategies. Subsequently …více
Abstract:
Hlavnou témou bakalárskej práce je zistiť, do akej miery má konkrétny influencer vplyv na postoje a správanie sa svojich sledujúcich a zároveň skúmame vlastnosti a aktivity, ktorými daný influencer na svoje publikum pôsobí. V teoretickej časti vymedzuje pojmy ako on-line marketing, sociálne médiá, zameriava sa aj na rozbor influecer marketingu a influencerov. Následne je predstavený koncept udržateľnej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management