Influencer marketing a udržitelnost – Ivana Mikulková
Ivana Mikulková
Bakalářská práce
Influencer marketing a udržitelnost
Influencer marketing and sustainability
Abstract:
The subject of my bachelor thesis is to determine the extent a particular influencer has on opinions and behaviours of their followers as well as to examine concrete characteristic traits and actions that impact the influencer's audience. The theoretical section aims to outline terms such as online marketing and social media, as well as studies influencers and their marketing strategies. Subsequently …víceAbstract:
Hlavnou témou bakalárskej práce je zistiť, do akej miery má konkrétny influencer vplyv na postoje a správanie sa svojich sledujúcich a zároveň skúmame vlastnosti a aktivity, ktorými daný influencer na svoje publikum pôsobí. V teoretickej časti vymedzuje pojmy ako on-line marketing, sociálne médiá, zameriava sa aj na rozbor influecer marketingu a influencerov. Následne je predstavený koncept udržateľnej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aeon0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
Júlia Surová -
Thematic Analysis of Comic Books Series Sandman by Neil Gaiman
Barbora BĚŤÁKOVÁ -
Thematic Analysis of Kurt Vonnegut´s work
Barbora STAŇKOVÁ -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Factors influencing the consumer behavior of Russian citizens towards luxury goods
Maria Babenkova -
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner