Moc v komunikaci mezi pedagogy a dětmi předškolního věku – Bc. Barbora Pohanková
Bc. Barbora Pohanková
Diplomová práce
Moc v komunikaci mezi pedagogy a dětmi předškolního věku
Power of communication between educators and pre-school children
Anotace:
Diplomová práce s názvem Moc v komunikaci mezi pedagogy a dětmi předškolního věku se zabývá projevy moci v komunikaci v interakci pedagog – dítě. Teoretická část se zaměřuje na teoretická východiska pojmu moc, dále popisuje moc v předškolní instituci, zabývá se jejími účastníky a specifikuje moc v pedagogické komunikaci. Obsahem empirické části práce je popis metodologie výzkumného šetření a následný …víceAbstract:
The Diploma thesis named Power of communication between educators and pre-school children focuses on manifestations of power in communication in the educator-child interaction. Its theoretical part deals with theoretical starting points of power, describes power in pre-school institution, deals with participants of pre-school education and specifies power in pedagogical communication. Empirical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/prbok/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2019
- Vedoucí: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Education as a Tool of Power: Ethnocentrism, Ethnocide, and Power Displacement in Selected Contemporary Memoirs of Indian Residential School Survivors
Martin Ondryáš -
Komunikace nadaných dětí ve volnočasovém zařízení "Klub nadaných dětí Mensa v Opavě"
Petra KUPKOVÁ -
Vizuální komunikace kulturní instituce
Veronika Marešová -
Pohled učitele na zařazení dvouletého dítěte do předškolní instituce
Aneta Kuzmová -
Volba předškolní instituce s Montessori pedagogikou z pohledu rodičů
Iva ŠIMANOVÁ -
Problematika umírání a smrti v komunikaci s předškolními dětmi
Tereza KASSALOVÁ -
Dramatické hry podporující komunikaci dětí předškolního věku
Jarmila ONDREJČIKOVÁ -
Diagnostika pragmatické složky v komunikaci dětí předškolního věku
Iva Chadzipanajotidisová