Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market – David Božoň
David Božoň
Bachelor's thesis
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market
Abstract:
Tento výzkum se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu s digitální hudbou, v době, kdy digitální příjmy z prodeje hudby poprvé překonaly příjmy z prodejů fyzických. Tato práce zkoumá dvě generace – Generaci X a Generaci Y, na zvyky u poslechu digitální hudby, preferované platformy pro poslech digitální hudby, ochotu platit za digitální hudbu, pirátství digitální hudby a více. Dále tento výzkum …moreAbstract:
This research aims to analyse consumer behaviour on digital music market, in the times, when digital music revenues channels finally reach to cope with the physical ones. This paper examines two generations – Generation X and Millennials, on digital music listening habits, preference of digital music platform, willingness to pay for digital music content, music piracy habits and more. Additionally …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/113181
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2016
- Supervisor: Vojtěch Spáčil
- Reader: Šárka Velčovská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOŽOŇ, David. \textit{Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Available from: https://theses.cz/id/7y56j1/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu vlakové dopravy
Petra Vincourková -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami
Kateřina Beranová -
Mezigenerační analýza spotřebitelských postojů na trhu s tetováním
Petra Halfarová -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních streamovacích služeb
Tereza Zgabajová -
Mezigenerační analýza na trhu cestovního ruchu
Michaela Najmanová -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami
Kateřina Beranová -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu vlakové dopravy
Petra Vincourková