Kateřina Kánská

Diplomová práce

Inovace ve službách: Využití designu služeb v praxi

Service innovation: The use of service design in practice
Anotace:
Teoretická část práce je věnována seznámení se s problematikou designu služeb. Jsou zde přiblížena specifika služeb a také trendy, které lze očekávat ve službách v budoucnu. Dále je zde blíže představen obor designu služeb. Jeho cílem je nalezení všech "kontaktních míst", kde se zákazníci se službou setkávají, objevení cest, kterými zákazníci službou prostupují, a na základě těchto vstupů inovování …více
Abstract:
The theoretical part is devoted to an explanation of the issue. Specifics of services are outlined as well as trends that will shape future services. A service design is presented as a main topic. Its aim is to find all customer-service "touchpoints", to discover a customer's journey through the service and, on the basis of these inputs, to innovate the service for the highest customer satisfaction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: Martina L. Jaklová
  • Oponent: Roman Siser

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31519

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management