Lucie BERÁNKOVÁ

Bachelor's thesis

Výtvarná hra jako prostředek rozvoje vlastní identity u dětí předškolního věku

Art game as a means of identity development in preschool children
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj dětské identity, dětské spontánnosti a tvořivosti při výtvarných činnostech. Rozvoj a posilování duševního, sociálního a emočního vývoje pomocí výtvarné hry. Struktura práce je podřízena vymezenému cíly. Teroretická část se zaměřuje na charakteristiku předškolního vývoje, rozvoj dětské identity, význam hry a výtvarné tvoření. Praktická část vysvětluje konkrétní …more
Abstract:
Bachelor thesis focuses on developing children's identity, children's spontaneity and creativity in art activities. Developing and strengthening the intellectual, social and emotional development through creative play. The structure of work is subject to an identified goals. The theoretical part focuses on the characteristics of pre-development, development of children's identity, the importance of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2010
  • Supervisor: Mgr. Lenka Minaříková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BERÁNKOVÁ, Lucie. Výtvarná hra jako prostředek rozvoje vlastní identity u dětí předškolního věku. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 04. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta