Výtvarná hra jako prostředek rozvoje vlastní identity u dětí předškolního věku – Lucie BERÁNKOVÁ
Lucie BERÁNKOVÁ
Bachelor's thesis
Výtvarná hra jako prostředek rozvoje vlastní identity u dětí předškolního věku
Art game as a means of identity development in preschool children
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj dětské identity, dětské spontánnosti a tvořivosti při výtvarných činnostech. Rozvoj a posilování duševního, sociálního a emočního vývoje pomocí výtvarné hry. Struktura práce je podřízena vymezenému cíly. Teroretická část se zaměřuje na charakteristiku předškolního vývoje, rozvoj dětské identity, význam hry a výtvarné tvoření. Praktická část vysvětluje konkrétní …moreAbstract:
Bachelor thesis focuses on developing children's identity, children's spontaneity and creativity in art activities. Developing and strengthening the intellectual, social and emotional development through creative play. The structure of work is subject to an identified goals. The theoretical part focuses on the characteristics of pre-development, development of children's identity, the importance of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2010
- Supervisor: Mgr. Lenka Minaříková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BERÁNKOVÁ, Lucie. \textit{Výtvarná hra jako prostředek rozvoje vlastní identity u dětí předškolního věku}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2010. Available from: https://theses.cz/id/7y8wiu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BERÁNKOVÁ, Lucie. Výtvarná hra jako prostředek rozvoje vlastní identity u dětí předškolního věku. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 04. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Teaching in Pre-schools
Theses on a related topic
-
Moje identita ve výtvarné výchově na 1. stupni ZŠ
Miriam ŠÁNKOVÁ -
Vizuální identita organizace provozující dětský tábor
Aleš KREJČÍ -
Vizuální identita kulturní akce hudební festival Vývrtka
Tereza PÖTHE -
Prožitek jako prostředek seznámení se světem neslyšících
Lucie Schneiderová -
Prožitek světla a prostoru v umění od 60. let po současnost.
Žaneta Turoňová -
Vliv herních prvků na výkon a subjektivní prožitek dětí při měření pracovní paměti metodou Shapebuilder
Monika Hlaváčová -
Prožitek "neiniciátora" v počáteční fázi psychoterapie v průběhu manželské krize
Martina Fuchsová Bělecká -
Instituce a divák: Faktory ovlivňující divácký prožitek umění v kontextu současných institucí
Karina Kottová