Inovace grafické podoby hry Catch the Phantom – František Holubec
František Holubec
Bakalářská práce
Inovace grafické podoby hry Catch the Phantom
Graphic Facelift of the Catch the Phantom Game
Anotace:
Cílem práce je vytvořit novou grafickou podobu hry Catch the Phantom. Původní verze hry je vytvořená v herním enginu Unity. V práci se zabývám průzkumem originálního zpracování, následnému návrhu jednotlivých grafických komponent a jejich implementaci do původní hry. Součástí návrhu je uživatelské rozhraní i nová reprezentace 3D prostředí hry. Zabývám se i tvorbou modulárních herních map s možností …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create a new graphic design of the Catch the Phantom game. Original version of the game is created in the game engine Unity. In this thesis I am dealing with research of its original state, then with the design of individual graphic components and their implementation into the original game. The design includes a user interface and a new 3D representation of the game environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rf4jg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2019
- Vedoucí: RNDr. Roman Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Milan Doležal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu
Práce na příbuzné téma
-
Uživatelské rozhraní pro ovládání 3D aplikací (ale i 2D aplikací ve 3D)
Michael Švasta -
Software for 3D Human Face Modification
Anna Skorobogatova -
Návrh a implementace WPF aplikace pro 3D detekci a analýzu hracích kostek
Jaroslav Janků -
2D multiplayerová strategická hra v Unity
Michael Konečný