František Holubec

Bakalářská práce

Inovace grafické podoby hry Catch the Phantom

Graphic Facelift of the Catch the Phantom Game
Anotace:
Cílem práce je vytvořit novou grafickou podobu hry Catch the Phantom. Původní verze hry je vytvořená v herním enginu Unity. V práci se zabývám průzkumem originálního zpracování, následnému návrhu jednotlivých grafických komponent a jejich implementaci do původní hry. Součástí návrhu je uživatelské rozhraní i nová reprezentace 3D prostředí hry. Zabývám se i tvorbou modulárních herních map s možností …více
Abstract:
The aim of this thesis is to create a new graphic design of the Catch the Phantom game. Original version of the game is created in the game engine Unity. In this thesis I am dealing with research of its original state, then with the design of individual graphic components and their implementation into the original game. The design includes a user interface and a new 3D representation of the game environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2019
  • Vedoucí: RNDr. Roman Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Milan Doležal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu