Analýza prostředků, technik a efektivnosti PR kampaně v konkrétním podniku – Bc. Martin Líska
Bc. Martin Líska
Diplomová práce
Analýza prostředků, technik a efektivnosti PR kampaně v konkrétním podniku
The analysis of instruments, techniques and effectivity of PR campaign in particular company
Anotace:
Cílem této diplomové práce s názvem: „Analýza prostředků, technik a efektivnosti PR kampaně v konkrétním podniku“ je, jak již z názvu vyplývá, analyzovat konkrétní vybranou kampaň v určitém podniku. Zároveň s tím popsat a analyzovat prostředky, techniky a efektivnost dané kampaně a na základě této analýzy navrhnout řešení pro zvýšení efektivnosti. Teoreticko – metodologická část práce charakterizuje …víceAbstract:
The goal of this thesis, which bears the name: „The analysis of instruments, techniques and effectivity of PR campaign in particular company“ is, as the name itself says, to analyze used instruments, techniques and to assess efectivness of specific PR campaign and based on the analysis, suggest improvements that would increase the effeciency of the particular campaign. Theoretical–metodological part …víceKlíčová slova
Analýza efektivnosti efektivnost kampaně historie PR klientský brief kolorektum komunikační mix marketing marketingový mix nástroje public relations Onkomaják podpora prodeje povědomí PR kampaň prevence public relations rakovina tlustého střeva a konečníku road show StřevoTour 2010 techniky public relations veřejné mínění zadávání kampaně zvýšení efektivnosti awareness campaign effectiveness client brief colon and rectum cancer communications mix effectiveness analysis entering the campaign GutTour 2010 history of PR increase efficiency marketing mix PR campaign prevention public opinion sales promotion techniques of public relations tools of public relations
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wx0qb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rakovina tlustého střeva: prevence a příčiny ve vztahu k výživě člověka
Zuzana Kolatková -
Souvislost výživy s rakovinou tlustého střeva
Kateřina Kartáková -
Analýza cesty pacienta s rakovinou tlustého střeva zdravotním systémem
Veronika Maříková -
Analýza indikátorů kvality u rakoviny tlustého střeva
Čeněk Jírovec -
Souvislost výživy s rakovinou tlustého střeva
Anna FIALOVÁ -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková