Návrh reklamní kampaně pro firmu ZLÍNEXPO, s.r.o. – Roman Mišák
Roman Mišák
Bachelor's thesis
Návrh reklamní kampaně pro firmu ZLÍNEXPO, s.r.o.
Proposal of an Advertising Campaign for the Company ZLÍNEXPO, Ltd.
Abstract:
V této práci bude cílem vytvořit PPC reklamní kampaň v systému Sklik pro Veletrh STAVEBNICTVÍ-THERM. Bude zde detailně popsáno, jak reklamní kampaň nastavit a na jakém principu fungují jednotlivé dílčí kampaně. Dále zde bude vyhodnocena úspěšnost celé kampaně 2016 s porovnáním s kampaní 2015. Následovat bude posouzení nejefektivnější dílčí reklamní kampaně, nejúspěšnějšího banneru a textového inzerátu …moreAbstract:
In this graduation work my goal is going to create PPC advertising campaign in the Sklik system for STAVEBNICTVÍ-THERM trade fair. Settings of the advertising campaign, as well as the work of particular researches, is going to be described in detail. Also the success of the whole campaign 2016 will be compared with the campaign 2015 and it will be evaluated. There will be appraisal of the most efficient …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mišák, Roman. Návrh reklamní kampaně pro firmu ZLÍNEXPO, s.r.o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Online reklama veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA
Marek Mach -
Marketingová strategie vybrané firmy ve stavebnictví
Dominika Čelišová -
Online reklama veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA
Marek Mach -
Analýza a návrh řešení inzerce v PPC systému Sklik
Judita Ouhrabková -
Remarketing v reklamních systémech Sklik a Google AdWords
Lubomír Koblása -
Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance
Veronika Čmolíková -
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Michal Kolesár -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš