Vliv nabídky nízkonákladových leteckých společností na rozvoj cestovního ruchu v ČR – Bc. Tomáš Dembinski
Bc. Tomáš Dembinski
Master's thesis
Vliv nabídky nízkonákladových leteckých společností na rozvoj cestovního ruchu v ČR
The Impact of Low Cost Airlines on the Development of Tourism in the Czech Republic
Anotácia:
Cílem diplomové práce bylo posoudit rozvoj cestovní ruch v ČR vlivem nízkonákladových leteckých společností. První část je zaměřena na analýzu nízkonákladových leteckých společností. Druhá kapitola se věnuje nejatraktivnějším turistickým cílům a ve třtí části byly vypracovány možnosti nabídek nízkonákladovývh leteckých společností s ohledem na rozvoj cestovního ruchu.Abstract:
The aim of this thesis is to review the development of tourism in the Czech Republic in accordance to low-cost airlines. The first part deals with the analysis of low-cost airlines. The second chapter is aimed at most visited touristic places in the Czech Republic and the conclusion deals with opportunities for expansion of low-cost airlines with regard to tourism.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
- Vedúci: Ing. David Šourek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DEMBINSKI, Tomáš. \textit{Vliv nabídky nízkonákladových leteckých společností na rozvoj cestovního ruchu v ČR}. Online. Diplomová práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/7yri89/.
Jak správně citovat práci
Dembinski, Tomáš. Vliv nabídky nízkonákladových leteckých společností na rozvoj cestovního ruchu v ČR. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / odbor:
Transport Engineering and Communications / Transport Technology and Control
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová