Guerilla marketing- analysis of a practical example – Bc. Ivana Knapová
Bc. Ivana Knapová
Bakalářská práce
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Guerilla marketing – analýza praktického příkladu” je odpovědět výzkumné otázky a dokázat, že působení guerilla marketingu může ovlivnit rozhodování konzumentů a je schopné vyvolat nové chování konzumentů a jejich návyky. V první části jsou zpracovány teoretické informace z dostupné literatury. Ve druhé části aplikuji tyto teoretické poznatky v praxi. Zároveň bude proveden výzkum …víceAbstract:
The goal of bachelor thesis „Guerilla marketing – analysis of a practical example“ is to answer research questions and prove that influence of guerilla marketing can influence decisions of consumers and is able to trigger new consumer behavior and habits. In the first part the theoretical basis from available corresponding literature is provided. The second part of this thesis puts the knowledge into …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q2h9o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Anida Krajina
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikační kampaně
Martin Dejmal -
Analýza využití nízkonákladových komunikačních nástrojů
Adéla Ryšavá -
Návrh komunikační strategie pro firmu SportWave, s.r.o.
Kateřina Buzková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva