Ing. Markéta Moteffová
Bachelor's thesis
Využití v komunikaci se zákazníkem
Use in costumer communications
Abstract:
Ve své bakalářské práci jsem chtěla poukázat na psychologii zákazníka a prodejce. Jaké aspekty fungují ke koupi produktu. Čím je zákazník ovlivňován. Na jaké triky si má dát kupující pozor před koupí produktu. Jak moc je důležitý osobní kontakt. Čemu všemu předejít, abychom byli opravdu spokojení zákazníci či úspěšný prodejci. Co dokáže přesvědčit zákazníka, aby se k nám vrátil. Poukázat na důležitost …moreAbstract:
In my Bachelor´s Thesis I would like to point out the psychology of the customer and the vendor. What aspects operate to purchase the product. What is the customer influenced by. What kind of tricks should the buyer beware before buying a product. How much is important a personal contact. All the things we should avoid to be really satisfied customers or successful vendors. What is able to convince …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/emosl/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Luděk Vajner
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Neverbální komunikace učitele při výuce na základní škole
Martina Benová -
Metody vedení komunikace v krizové situaci s ohledem na právní aspekty a dopady behaviorálního jednání jednotlivých stran
Markéta Kasenčáková -
Neverbální komunikace v praxi
Daniel Sobotka -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Neverbální komunikace v hotelnictví
Jiří Mlýnek -
Verbální a neverbální komunikace moderátora v televizních soutěžních pořadech
Tereza WEBEROVÁ -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA