Využití v komunikaci se zákazníkem – Ing. Markéta Moteffová
Ing. Markéta Moteffová
Bakalářská práce
Využití v komunikaci se zákazníkem
Use in costumer communications
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem chtěla poukázat na psychologii zákazníka a prodejce. Jaké aspekty fungují ke koupi produktu. Čím je zákazník ovlivňován. Na jaké triky si má dát kupující pozor před koupí produktu. Jak moc je důležitý osobní kontakt. Čemu všemu předejít, abychom byli opravdu spokojení zákazníci či úspěšný prodejci. Co dokáže přesvědčit zákazníka, aby se k nám vrátil. Poukázat na důležitost …víceAbstract:
In my Bachelor´s Thesis I would like to point out the psychology of the customer and the vendor. What aspects operate to purchase the product. What is the customer influenced by. What kind of tricks should the buyer beware before buying a product. How much is important a personal contact. All the things we should avoid to be really satisfied customers or successful vendors. What is able to convince …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/emosl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Metody vedení komunikace v krizové situaci s ohledem na právní aspekty a dopady behaviorálního jednání jednotlivých stran
Markéta Kasenčáková -
Neverbální komunikace v praxi
Daniel Sobotka -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Neverbální komunikace učitele při výuce na základní škole
Martina Benová -
Neverbální komunikace v hotelnictví
Jiří Mlýnek -
Verbální a neverbální komunikace moderátora v televizních soutěžních pořadech
Tereza WEBEROVÁ -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA