Ing. Markéta Moteffová

Bakalářská práce

Využití v komunikaci se zákazníkem

Use in costumer communications
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem chtěla poukázat na psychologii zákazníka a prodejce. Jaké aspekty fungují ke koupi produktu. Čím je zákazník ovlivňován. Na jaké triky si má dát kupující pozor před koupí produktu. Jak moc je důležitý osobní kontakt. Čemu všemu předejít, abychom byli opravdu spokojení zákazníci či úspěšný prodejci. Co dokáže přesvědčit zákazníka, aby se k nám vrátil. Poukázat na důležitost …více
Abstract:
In my Bachelor´s Thesis I would like to point out the psychology of the customer and the vendor. What aspects operate to purchase the product. What is the customer influenced by. What kind of tricks should the buyer beware before buying a product. How much is important a personal contact. All the things we should avoid to be really satisfied customers or successful vendors. What is able to convince …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní