Využití marketingových nástrojů pro podnikání na internetu – Ing. Karel Konečný
Ing. Karel Konečný
Bachelor's thesis
Využití marketingových nástrojů pro podnikání na internetu
Use of marketing instruments for making business of internet
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem a jeho využitím pro firmy podnikající na internetu. Popisuje marketingové nástroje, které jsou v praktické části práce aplikovány na konkrétní internetový obchod s cílem zlepšení jeho pozice na trhu.Abstract:
The bachelor thesis is focused on The Internet Marketing an its usage for the companies doing business over the Internet. The practical part of the work describes marketing tools which are applied on the specific internet business with the target to improve its position on the market.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2009
Identifier:
https://is.sting.cz/th/vifnv/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Tomáš Velecký
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Taxation
Theses on a related topic
-
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Internetový marketing a internetová reklama
Lenka PETRUŽÁLKOVÁ -
Internetový marketing
Filip Blahout