Využití marketingových nástrojů pro podnikání na internetu – Ing. Karel Konečný
Ing. Karel Konečný
Bakalářská práce
Využití marketingových nástrojů pro podnikání na internetu
Use of marketing instruments for making business of internet
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem a jeho využitím pro firmy podnikající na internetu. Popisuje marketingové nástroje, které jsou v praktické části práce aplikovány na konkrétní internetový obchod s cílem zlepšení jeho pozice na trhu.Abstract:
The bachelor thesis is focused on The Internet Marketing an its usage for the companies doing business over the Internet. The practical part of the work describes marketing tools which are applied on the specific internet business with the target to improve its position on the market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/vifnv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Tomáš Velecký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Zdaňování
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Internetový marketing a internetová reklama
Lenka PETRUŽÁLKOVÁ -
Internetový marketing
Filip Blahout