Fenomén školní nekázně na základních a středních školách – Šárka Hauptová
Šárka Hauptová
Bachelor's thesis
Fenomén školní nekázně na základních a středních školách
The phenomenon of school insubordination on the primary and secondary schools
Abstract:
Bakalářská práce na téma Fenomén školní nekázně na základních a středních školách bude zaměřena na chování a nekázeň žáků ve školním prostředí. Teoretická část bude shrnovat dostupné poznatky vztahující se k problematice kázeňských přestupků a chování žáků na základních a středních školách. V této části také budou zahrnuty příčiny a důsledky nekázně a školního neúspěchu. V praktické části práce bude …moreAbstract:
The Bachelor work on theme School indiscipline phenomenon in primary and secondary schools will focus on the behavior and misbehavior of students in the school environment. The theoretical part will summarize the available knowledge which relate to the issue of disciplinary offenses and the behavior of pupils at the primary and secondary schools. This part will also include the causes and consequences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Marcela Ehlová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hauptová, Šárka. Fenomén školní nekázně na základních a středních školách. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Humanities / Humanities
Theses on a related topic
-
Odměny a tresty z pohledu žáků a učitelů základních škol v Brně a Kuřimi
Andrea Kunstová -
Pohled studentů učitelství na praxi na kázeň a její řešení
Kateřina Jurová -
Kázeňské problémy na 2. stupni ZŠ při prezenční a distanční výuce
Adéla Metelková -
Odměny a tresty ve vyučování očima učitelů a žáků
Eva Palánková -
Role třídního učitele v řešení nekázně a její prevenci
Leona Ševčíková -
Kázeň a svoboda ve výchově dětí a mládeže
Martina ČERNÍKOVÁ -
Možnosti a limity aplikace modelů kázně a disciplíny v současné české škole.
Eva ŠTOURAČOVÁ -
The Montessori Method in the Teaching of English in a Czech Montessori School: A Case Study
Anna Kulišťáková