Distribúcia kozmetických výrobkov spoločnosti Natura House v Českej republike – Ivana Nováková
Ivana Nováková
Bachelor's thesis
Distribúcia kozmetických výrobkov spoločnosti Natura House v Českej republike
Distribúcia kozmetických výrobkov spoločnosti Natura House v Českej republike
Anotácia:
Práce se zaobírá jedním ze způsobů distribuce kosmetických přípravků v České republice. Rozebírá působení a zázemí mateřské společnosti v Itálii i konkrétní marketingovou strategii nově vzniklé společnosti v České republice. Blíž se zaobírá konkrétním způsobem distribuce v Česku a podává náčrt plánů do budoucna.Abstract:
This bachelor's shows one way of cosmetic distribution in Czech republic. Speaks about the position and way of distribution of the home company in Italy and about the marketing strategy of newly established company in Czech republic. The thesis is deeply concerned about the distribution strategy in Czech republic and the plans for the future.Abstract:
Práca sa zaoberá jedným so spôsobov distribúcie kozmetických prípravkov v Českej republike. Rozoberá pôsobenie a zázemie materskej spoločnosti v Taliansku ako aj konkrétnu marketingovú stratégiu novovzniknutej spoločnosti v Českej republike. Bližšie sa zaoberá konkrétnym spôsobom distribúcie v Česku a podáva náčrt plánov do budúcna.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16029
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedúci: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Libuše Laschoberová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16029
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Hrací řády v protektorátních kinech. Prvky řízení filmové distribuce a rozdělení kin 1935–1945
Jan Havran -
Možnosti distribuce krátkých filmů v kinech
Petra Ptáčková -
Distribuce zahraničních objednávek
Lucie Klímová -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková