Liliana Obadalová
Bachelor's thesis
Budování značky v obuvnickém průmyslu
Brand Building in the Footwear Industry
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky v obuvnickém průmyslu. Teoretická část sumarizuje a vymezuje teoretické pojmy, které souvisejí s tématem fashion marketingu, módního průmyslu, značky. Praktická část je tvořena charakteristikou společnosti Kave Footwear, rozhovorem se zakladatelkou značky Evou Klabalovou, kvantitativním výzkumem a SWOT analýzou. V závěru práce se nachází zodpovězení …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with brand building in the footwear industry. The theoretical part summarizes and defines theoretical concepts related to the topic of fashion marketing, fashion industry, brands. The practical part consists of the characteristics of the company Kave Footwear, an interview with the founder of the brand Eva Klabalová, quantitative research and SWOT analysis. At the end of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Obadalová, Liliana. Budování značky v obuvnickém průmyslu. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Fast fashion a její negativní dopady; analýza kampaně Obuj se do toho!
Adéla HRUBOŠOVÁ -
Budování značky v oděvním průmyslu
Nikola Rabiňáková -
Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.
Chien Huynh Minh -
Budování značky hudební skupiny
Štěpán Kopečný -
Efektivnost spolupráce společnosti Adidas s vybraným umělcem při budování značky YEEZY
Jakub Sklenář -
Budování značky ŠKODA Auto a.s.
Kristýna Poláková -
Význam značky pro komerční úspěšnost produktu na příkladu automobilového průmyslu a značky Škoda Auto
Martina Drábková -
Značka v chemickém průmyslu a budování její image
Jan Krejčík