Bc. Zuzana Švarcová

Diplomová práce

Klamavá reklama

Misleading advertising
Anotace:
Tématem, které jsem si pro svou diplomovou práci vybrala je téma klamavé reklamy. V části teoretické snažím nastínit marketingové praktiky v souvislosti s reklamou a prostředky marketingové komunikace. Zabývám se právní regulací reklamy v České republice, Kodexem reklamy a nekalými praktikami v rámci hospodářské soutěže. V části teoretické pak analyzuji vybraná rozhodnutí soudů, které řeší problematiku …více
Abstract:
The theme that I have for my thesis topic chosen is misleading advertising. In the theoretical part I try to outline the marketing practices in connection with the advertising and marketing communication resources. I deal with the legal regulation of advertising in the Czech Republic, Code of advertising and unfair practices in competition. In the theoretical section then analyzes selected court decisions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Protivínský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní