Bc. Zuzana Švarcová
Diplomová práce
Klamavá reklama
Misleading advertising
Anotace:
Tématem, které jsem si pro svou diplomovou práci vybrala je téma klamavé reklamy. V části teoretické snažím nastínit marketingové praktiky v souvislosti s reklamou a prostředky marketingové komunikace. Zabývám se právní regulací reklamy v České republice, Kodexem reklamy a nekalými praktikami v rámci hospodářské soutěže. V části teoretické pak analyzuji vybraná rozhodnutí soudů, které řeší problematiku …víceAbstract:
The theme that I have for my thesis topic chosen is misleading advertising. In the theoretical part I try to outline the marketing practices in connection with the advertising and marketing communication resources. I deal with the legal regulation of advertising in the Czech Republic, Code of advertising and unfair practices in competition. In the theoretical section then analyzes selected court decisions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xvdrb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Protivínský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Dennis Horyna -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Patricie Benešová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová