Strategie podniků v elektronickém obchodování z pohledu zákazníka – Bc. Veronika Höklová
Bc. Veronika Höklová
Diplomová práce
Strategie podniků v elektronickém obchodování z pohledu zákazníka
Strategies of businesses in e-commerce from the customer's point of view
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je vyhodnotit strategii vybraných elektronických obchodů zaměřených na online prodej sortimentu pro dům a zahradu. V teoretické části bude práce věnována pojmům, jako jsou e-commerce, e-business, strategické řízení strategie, a představení vybraných finančních ukazatelů a také faktorů, které ovlivňují online nákupní chování. Praktická část se zaměří na analýzu faktorů …víceAbstract:
The main aim of the diploma thesis is to evaluate the strategy of selected e-shops focused on online sales of assortment for home and garden. In the theoretical part, the thesis will be devoted to concepts such as e-commerce, e-business, strategic management, strategy and factors that affect online shopping behaviour. The practical part will focus on the analysis of factors that affect customers when …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
- Oponent: Jaroslava Rajchlová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HÖKLOVÁ, Veronika. \textit{Strategie podniků v~elektronickém obchodování z~pohledu zákazníka}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/7zil91/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program:
Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
Elektronické obchodování a jeho význam
Karolína Šťastná -
Elektronické obchodování a podnikání
David Salon -
Monitorování protokolu FIX pro elektronické obchodování na burze
Jan Čech -
Elektronické obchodování v ČR
Aneta Putnová