Bc. Lucie Oravcová

Master's thesis

Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu

Analysis of role communications in separate stages of product life cycle
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingové komunikace v jednotlivých fázích životního cyklu produktu. Teoretická část se věnuje především marketingovému a komunikačnímu mixu, velká část je věnována produktu a jeho charakteristice. Podstatná část rozebírá jednotlivé životní etapy, kterými produkt či služba prochází a marketingové strategie, které jsou využívány v jednotlivých …more
Abstract:
The main goal of this thesis is to analyse tools of marketing communication in individual stages of product life cycle. Theoretical part mainly deals with marketing a communication mix and mainly to product and its characteristics. Theoretical part also deals with individual life cycle stages for given product and marketing strategies which are used in individual stages of product life cycle. Practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 7. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2015
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní