Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu – Bc. Lucie Oravcová
Bc. Lucie Oravcová
Master's thesis
Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Analysis of role communications in separate stages of product life cycle
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingové komunikace v jednotlivých fázích životního cyklu produktu. Teoretická část se věnuje především marketingovému a komunikačnímu mixu, velká část je věnována produktu a jeho charakteristice. Podstatná část rozebírá jednotlivé životní etapy, kterými produkt či služba prochází a marketingové strategie, které jsou využívány v jednotlivých …moreAbstract:
The main goal of this thesis is to analyse tools of marketing communication in individual stages of product life cycle. Theoretical part mainly deals with marketing a communication mix and mainly to product and its characteristics. Theoretical part also deals with individual life cycle stages for given product and marketing strategies which are used in individual stages of product life cycle. Practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 7. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d8e6u/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
New trends in marketing communications
Elena Ogorelkova -
Životní cyklus produktu ve škole vaření Ola Kala
Veronika Doležalová -
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Źivotní cyklus (vybraného) produktu a změny strategií v jeho fázích.
Jan Bochenek