Kateřina OBOŘILOVÁ
Bachelor's thesis
Public relations neziskové organizace
Public relations in non-profit sector
Abstract:
Práce se zabývá analýzou PR a komunikačních prostředků skautského střediska v Prostějově. Na základě teoretických poznatků vymezujeme pojmy důležité pro praktickou část práce. Ve vybrané organizaci hodnotíme konkrétní používané komunikační prostředky a jejich působení na cílové skupiny. Na základě těchto výsledků navrhujeme opravná řešení zjištěných nedostatků pro vylepšení stávající situace.Abstract:
Thesis analyzes the PR and communications in scout unit in Prostejov. Based on theoretical knowledge, we define the important terms for the practical part. In an organization we evaluate specific communication tools and their effect on the target groups. Based on these results, we propose corrections to improve the current situation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2015
Accessible from:: 24. 6. 2015
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
OBOŘILOVÁ, Kateřina. Public relations neziskové organizace. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.6.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 6. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pedagogy / Pedagogy - public administration
Theses on a related topic
-
Marketing neziskové organizace Junák – český skaut, z.s.
Pavla Křížová -
Financování středisek neziskové organizace Junák - český skaut, z. s.
Jan Pumr -
Činnost neziskové organizace Junák - český skaut, z.s. a sociální marketing
Kateřina Skálová -
Identifikace hrozeb a příležitostí neziskové organizace
Kateřina Špánková -
Marketingová strategie nevládní neziskové organizace Junák - český skaut z.s.
Martin Slabý -
Rozbor hospodaření vybrané nestátní neziskové organizace
Nicole Hauzrová -
Rozbor a návrh na zlepšení public relations Střediska volného času Ostrava - Zábřeh
Lucie STOLAŘÍKOVÁ -
Public Relations střediska volného času Alcedo
Ivan TRPÍK
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights