Konkurenceschopnost malého podniku, strategie úspěšnosti – Ing. Bc. Zuzana Kulíšková
Ing. Bc. Zuzana Kulíšková
Bakalářská práce
Konkurenceschopnost malého podniku, strategie úspěšnosti
Competitiveness of a small company, success strategy
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Konkurenceschopnost malého podniku, strategie úspěšnosti“ je problematika konkurenceschopnosti malých podniků v souvislosti se strategickým řízením, jejich možnosti a postavení v české ekonomice. Hodnotí postavení strategicky řízeného malého podniku. Zkoumaným podnikem je společnost bp služby, a.s., pro který byla provedena komplexní analýza vnějších a vnitřních faktorů …víceAbstract:
The goal of the submitted subject: “ Competitiveness of a small company, success strategy ” is in general to analyze competitiveness of the small companies in connection with strategical managing, their position and opportunities in Czech Economy. It evaluates position of a strategically managed small company. Analyzing company is named bp služby, a.s. For this company there were carried out external …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/up4hs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 7. 2007
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Karel Hornyicki -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Filip Kvasnička -
Analýza vnitřního prostředí cestovní kanceláře
Markéta Kunešová -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Sanchir Gansum -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Případové studie: Komplexní analýza vnitřního prostředí e-commerce platformy Amazon
David Grinberg -
Analýza vnitřního prostředí v provozních prostorách metra
Jiří Haščyn