Dagmar BEEROVÁ
Bakalářská práce
ADHD u dětí předškolního věku
Preschool children diagnosed with attention deficit hyperactivity disorder (ADHD)
Anotace:
V teoretické části se čtenář seznámí s podstatou syndromu ADHD, klasifikací, diagnostikou a životní perspektivou dětí s touto diagnózou. Charakteristika předškolního věku, vývojových schopností a socializací dítěte umožní čtenáři vnímat ADHD v kontextu předškolního období. V neposlední řadě se čtenář seznámí s legislativní podporou, možnostmi ovlivnění projevů ADHD, terapeutickými aktivitami a neméně …víceAbstract:
The theoretical part of my thesis introduces the basis of the ADHD syndrome, classification, diagnosis and future prospects of children diagnosed with ADHD. The chapters on characteristics of pre-school age, abilities and socialization help the reader to see ADHD in wider context. Finally, the theoretical part deals with legislative support, possible regulations of ADHD syndrome, therapeutic activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2014
Zveřejnit od: 2. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Mravcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BEEROVÁ, Dagmar. ADHD u dětí předškolního věku. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy pozornosti a poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Michaela Plačková -
Relaxační techniky vhodné pro žáky s poruchou pozornosti a jejich zařazování do výchovně vzdělávacího procesu
Jana Fléglová -
Porucha pozornosti ADHD s hyperaktivitou vo výchovno-vzdelávacom procese
Jana Červená -
Výchova a vzdělávání jedince s poruchou pozornosti a hyperaktivitou
Daniel SÝKORA -
Předškolní výuka anglického jazyka: Metoda Helen Doron
Hana Schejbalová -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ