Střet etického kodexu novináře se zájmy vydavatelů – Bc. Jana HRABĚTOVÁ
Bc. Jana HRABĚTOVÁ
Master's thesis
Střet etického kodexu novináře se zájmy vydavatelů
Conflict of the Journalists' Ethical Code with Publishers' Interests
Abstract:
Cílem této diplomové práce je na konkrétních příkladech z praxe ukázat rozdíly mezi obecně platnou teorií, legislativou a etikou na jedné straně a současnou českou praxí v otázkách objektivity žurnalistických informací na straně druhé. Na konkrétních případech se práce snaží doložit skutečnost, že ovlivňování novinářů ze strany majitelů médií a zadavatelů inzerce může vést až k uveřejnění zkreslených …moreAbstract:
The objective of the present thesis is to show, using concrete practical cases, the differences between the generally accepted theory, legislation and ethics on the one hand, and the current practice in the Czech Republic on the other hand. Using the said practical cases, the thesis strives to support the fact that influencing journalists by media owners and advertisers may result even in publishing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Accessible from:: 4. 5. 2015
Identifier:
479
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2005
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRABĚTOVÁ, Jana. Střet etického kodexu novináře se zájmy vydavatelů. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Vyhoření novinářů: hledání příčin a řešení. Případová studie novinářů z Deníku
Eliška Gáfriková -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Etické problémy public relations a reklamy lesnických a mysliveckých subjektů
Ľubomír KĽÚČIK -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Problematika public relations a reklamy ve světě sportu
Lukáš Siřínek