Bc. Hana HRUBÁ
Master's thesis
Nadané dítě v prostředí školní třídy
Gifted child in the classroom environment
Abstract:
Cílem diplomové práce je prozkoumat spokojenost a postavení nadaných žáků v jejich školních třídách, s důrazem na porovnání zmíněných témat u nadaných žáků vzdělávaných v běžných třídách a speciálních třídách pro nadané, popř. třídách s rozšířenou výukou. V návaznosti na teoretické vymezení problematiky nadaných žáků a jejich školního prostředí byl realizován kvalitativní výzkum formou vícečetných …moreAbstract:
The purpose of this thesis is to identify the level of contentment and position of talented students in their classrooms, with emphasis on analyzing the mentioned topics of talented students educated in regular classes compared to special classes for talented ones or classes with extended education. Following the theoretical definition of the issue of talented students and their school environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lucie Viktorová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRUBÁ, Hana. Nadané dítě v prostředí školní třídy. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Spokojenost žáků středních škol se sociálním klimatem školní třídy
Pavla Kopecká -
Spokojenost seniorů s vybranými vzdělávacími aktvitami na Univerzitě Pardubice
Tereza Černá -
Klima školní třídy
Stanislava Schöpková -
Postavení nadaného žáka v malotřídních školách Jihomoravského kraje
Hana Horáková -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Přesnost a struktura rodičovského a učitelského posouzení schopností dětí v kontextu mimořádného nadání
Michal Jabůrek -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí
Lenka Berecková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights