Návrh marketingové komunikace za účelem zviditelnění tiskového průmyslu – Bc. Andrea Velecká
Bc. Andrea Velecká
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace za účelem zviditelnění tiskového průmyslu
Proposal of Marketing Communications to Increase the Visibility of the Printing Industry
Anotace:
Tématem diplomové práce je návrh marketingové komunikace za účelem zviditelnění tiskového průmyslu. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem lze komunikovat tiskové služby v online prostoru. V rámci teoretické části budou vymezeny pojmy, které se úzce pojí s tématem diplomové práce, a to je především charakteristika tiskového průmyslu, komunikační mix a následné srovnání komunikace v online a offline …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is the Proposal of marketing communications to increase the visibility of the printing industry. The goal of the diploma thesis is to find out how to communicate the press service in the online space. Within the framework of the theoretical part, terms that are closely related to the topic of the diploma thesis will be defined, namely the characteristics of the printing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Velecká, Andrea. Návrh marketingové komunikace za účelem zviditelnění tiskového průmyslu. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online a offline komunikace mezi přáteli
Markéta Sršňová -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka
Tereza Skolková -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Rodičovská mediace online interakcí: Jak matky přistupují k online interakcím s neznámými lidmi u svých dospívajících dětí?
Anna Jančevová -
Online podnikání - možnosti vydělávání peněz v dnešní online době
Daniel Prouza -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová