Marketingová strategie firmy - zaměřeno na zákazníka – Bc. Petra Horáčková
Bc. Petra Horáčková
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy - zaměřeno na zákazníka
Marketing strategy - focused on customer
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a marketingového strategického řízení ve firmě. Téma bylo zpracováno v podniku XY, jejíž hlavní činností je výroba dřevěných produktů (her, stavebnic, dekorací, nábytku ad.). Firma je na trhu teprve třetím rokem, kvůli čemuž není oblast marketingu firmy zatím efektivně rozvinuta. Cílem práce je na základě zpracované situační analýzy firmy navrhnout …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on marketing and marketing strategic management in a company. The theme was applied in XY firm, the main business activity of which is the production of wooden products (e.g. games, building blocks, decorations, furniture etc.). The company started functioning only three years ago, which is the reason why it has not fully developed its marketing yet. The goal of the diploma …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 7. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horáčková, Petra. Marketingová strategie firmy - zaměřeno na zákazníka. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie pro vybrané strategické produkty ve společnosti Palírna U Zeleného stromu a. s.
Tomáš Jahoda -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová
Název
Vložil
Vloženo
Práva