Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice – Ing. Martina Kopečková
Ing. Martina Kopečková
Disertační práce
Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice
The Use of Product Placement as an Expanding Marketing Tool in the Czech Republic
Anotace:
Disertační práce si klade za cíl jasně identifikovat charakteristiky využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v české audiovizuální tvorbě. Práce je specificky zaměřena na product placement v českých filmech, seriálech a televizních programech.Na základě výsledků výzkumů byl stanoven návrh doporučení způsobu využití product placementu českým organizacím. Při tvorbě audiovizuálního …víceAbstract:
The aim of the dissertation thesis was to identify clearly the characteristics of the product placement application as a marketing tool in the Czech audiovisual media. The work is specialized in the product placement use in Czech films, series and television programmes. On the basis of the research the suggestions of the methods of product placement application in Czech organizations were established …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 12. 2014
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPEČKOVÁ, Martina. \textit{Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/80puja/.
Jak správně citovat práci
Kopečková, Martina. Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice. Zlín, 2014. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
PRODUCT PLACEMENT V ČESKÝCH FILMECH PŘED A PO NABYTÍ ÚČINNOSTI ZÁKONA Č. 132/2010 SB. O AUDIOVIZUÁLNÍCH MEDIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
Anna MIMOCHODKOVÁ -
Dopad streamovacích služeb na filmovou distribuci a filmový průmysl
Anna Navoychik -
Kvalitativní výzkum internetového pirátství v kontextu nástupu audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání (Netflix)
Markéta ŠTEFKOVÁ -
Využití dat při vývoji, výrobě a distribuci audiovizuálního obsahu na vyžádání
Jakub Rálek -
Poskytování audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání
Miloš Havlík -
Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh
Zuzana EHRLICHOVÁ -
Vliv služeb Video on Demand na konzumaci audio vizuálního obsahu
Michal Romanovský -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková