Marketingová strategie vinařské firmy Livi Dubňany – Mgr. Petr ŽÍDEK
Mgr. Petr ŽÍDEK
Diplomová práce
Marketingová strategie vinařské firmy Livi Dubňany
Marketing Strategy of vini-company Livi Dubňany
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit strategický marketingový plán pro vinařskou společnost Livi Dubňany. Teoretická část práce nastiňuje současnou situaci ve vinařském marketingu v České republice a představuje firmu Livi. Přibližuje její vznik a vývoj, komerční praxi a marketingové a komunikační principy, jimiž je řízena. Analytická část seznamuje s analýzou vnitřního prostředí Livi a vlivu konkurence, dále …víceAbstract:
The objective of this work is to create marketing scheme for a vini-company of Livi Dubňany. The teoretical part outlines nowadays set-up in the vine market in the Czech Republic and presents the company of Livi. It outlines the origin of the company, its developement, comercial practise and operating marketing and communication principles. The analytical part acquiants with analysis of internal situation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4985
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽÍDEK, Petr. Marketingová strategie vinařské firmy Livi Dubňany. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2017
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Alexey Makarov -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Andrea Vokálová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Petra Svačinová -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku
Haris Redžić