Posouzení marketingového mixu oděvní značky Hang Out – Dominik Erhart
Dominik Erhart
Bachelor's thesis
Posouzení marketingového mixu oděvní značky Hang Out
Marketing mix Evaluation of HangOut`s clothing brand
Abstract:
Základem Bakalářské práce je posouzení marketingového mixu u oděvní značky Hang Out působící v Hradci Králové. V teoretické části jsou objasněny nástroje marketingového mixu se zaměřením na problematiku v oděvním průmyslu. Ve vlastní práci jsou konkrétně popsány jednotlivé kroky marketingového mixu u značky Hang Out. Marketingový mix je zjišťován prostřednictvím dotazníkového šetření určeného primárně …moreAbstract:
The basis of the bachelor’s thesis is the evaluation of HangOut`s clothing brand marketing mix operating in Hradec Králové. The theoretical part clarifies the tools of the marketing mix with a focus on issues in the clothing industry. The practical part specifically describes the individual steps of the marketing mix for the Hang Out brand. The marketing mix is determined through a questionnaire survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Čerkasov
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ERHART, Dominik. \textit{Posouzení marketingového mixu oděvní značky Hang Out}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/80unge/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights