Posouzení marketingového mixu oděvní značky Hang Out – Dominik Erhart
Dominik Erhart
Bachelor's thesis
Posouzení marketingového mixu oděvní značky Hang Out
Marketing mix Evaluation of HangOut`s clothing brand
Anotácia:
Základem Bakalářské práce je posouzení marketingového mixu u oděvní značky Hang Out působící v Hradci Králové. V teoretické části jsou objasněny nástroje marketingového mixu se zaměřením na problematiku v oděvním průmyslu. Ve vlastní práci jsou konkrétně popsány jednotlivé kroky marketingového mixu u značky Hang Out. Marketingový mix je zjišťován prostřednictvím dotazníkového šetření určeného primárně …viacAbstract:
The basis of the bachelor’s thesis is the evaluation of HangOut`s clothing brand marketing mix operating in Hradec Králové. The theoretical part clarifies the tools of the marketing mix with a focus on issues in the clothing industry. The practical part specifically describes the individual steps of the marketing mix for the Hang Out brand. The marketing mix is determined through a questionnaire survey …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová
Názov
Vložil
Vložené
Práva