Rozvoj dítěte s dětským autismem – Bc. et Bc. Pavla Freitingerová
Bc. et Bc. Pavla Freitingerová
Master's thesis
Rozvoj dítěte s dětským autismem
The development of a child with childhood autism
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat a následně rozvíjet dovednosti u chlapce s dětským autismem pomocí TEACCH programu. Teoretická část práce je rozdělena do třech kapitol. Empirická část diplomové práce zahrnuje kvalitativní výzkum, ke kterému bylo využito případové studie, diagnostiky PEP-R, analýzy dokumentace, polostrukturovaného rozhovoru, dotazníku a přímé práce se sledovaným dítětem …viacAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to analyze and develop skills of a childhood autistic boy using the TEACCH program. The theoretical part is divided into three chapters. The empirical part of the thesis includes qualitative research using case studies, diagnostics PEP-R, documentation analysis, interviews and direct work with the child according to publication Educational activities for children …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bubga/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Rozvoj sociálních dovedností u dětí s PAS v předškolním věku
Andrea NOVÁ -
Rozvoj jemné motoriky a grafomotoriky u dětí s PAS v předškolním věku
Veronika Mojžíšová -
Rozvoj pohybových dovedností v předmětu tělesná výchova u žáků s poruchami autistického spektra
Lucie Hronková -
Rozvoj komunikačních kompetencí u dítěte s autismem integrovaného do běžné třídy mateřské školy
Iveta Zemánková -
Zkušenosti rodičů a pedagogických pracovníků s využitím Dennyho metody pro dítě s PAS
Kateřina Štěpařová -
Vyrovnávání se se zátěží u osobních asistentů pracujících s dětmi s PAS
Johanka Laudová -
Role sociálního pracovníka v podpoře rodin s dítětem s PAS
Alžběta Oulehlová