Bc. Kristýna Nezvedová

Bakalářská práce

Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy

Use of public relations in marketing communications firm
Anotace:
Tato práce je zaměřena na studii využívání public relations v cestovní kanceláři Enko. Teoretická část se zabývá odbornými definicemi, jako např. komunikace a komunikační proces, identita organizace, organizační proces, image organizace, prostředí public relations a další. Praktická část je věnována analýze firmy CK Enko. Cílem této práce je sestavení jednoduchého manuálu, pomocí kterého by firma pochopila …více
Abstract:
This work aims to study the use of public relations at a travel agency Enko. The theoretical part deals with professional definitions such as communication and the communication process, the identity of the organization, organizational process, image organization, environment, public relations and more. The practical part is devoted to analyzing the company Enko CK. The aim of this work is to build …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2015
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace