Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy – Bc. Kristýna Nezvedová
Bc. Kristýna Nezvedová
Bakalářská práce
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Use of public relations in marketing communications firm
Anotace:
Tato práce je zaměřena na studii využívání public relations v cestovní kanceláři Enko. Teoretická část se zabývá odbornými definicemi, jako např. komunikace a komunikační proces, identita organizace, organizační proces, image organizace, prostředí public relations a další. Praktická část je věnována analýze firmy CK Enko. Cílem této práce je sestavení jednoduchého manuálu, pomocí kterého by firma pochopila …víceAbstract:
This work aims to study the use of public relations at a travel agency Enko. The theoretical part deals with professional definitions such as communication and the communication process, the identity of the organization, organizational process, image organization, environment, public relations and more. The practical part is devoted to analyzing the company Enko CK. The aim of this work is to build …víceKlíčová slova
Cestovní kancelář identita organizace image organizace veřejné mínění komunikační management design organizace kultura organizace swot analýza spolupráce s médii veletrhy Travelagency Corporate identity Image Public relations Corporatecommunications Corporate design Corporateculture Swotanalysis Media press relations Events
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xs6w5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Identita policejní organizace
Filip Špinar -
Identita policejní organizace
Jiří Dohnal -
Organizační identita a její vliv na resilienci organizace
Soňa Vídenská -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Sofya Puzhaykina -
New types of media and its influence on corporate communication
Dominika Kuncová