Návrh na vylepšení marketingové strategie pro bezlepkové potraviny v retailingovém řetězci Globus – Martin Aust
Martin Aust
Bakalářská práce
Návrh na vylepšení marketingové strategie pro bezlepkové potraviny v retailingovém řetězci Globus
The proposal to improve marketing strategy for gluten-free food in a retail chain Globus
Anotace:
Bakalářská práce "Návrh na vylepšení marketingové strategie pro bezlepkové potraviny v retailingovém řetězci Globus" se zabývá situací na českém bezlepkovém trhu. Cílem této práce je zjistit zájem českých spotřebitelů o sortiment bezlepkových potravin nabízený v maloobchodních řetězcích působících na trhu České republiky. Dále je tato práce zaměřena na zmapování potřeb celiaků a nastíněn trend dalšího …víceAbstract:
The thesis "The proposal to improve marketing strategy for gluten-free food in a retail chain Globus" deals with the situation in the Czech gluten-free market. The aim of this work is to determine the interest of Czech consumers in the assortment of gluten-free foods sold in retail chains operating in the Czech market. Furthermore, this work focuses on identifying the needs of celiac patients and outlines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36816
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36816
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie hotelu OSVIT
Eliška Brejšová -
Marketingová strategie společnosti Amaranth Life s.r.o.
Michaela Doležálková -
Analýza a strategie Rodinného pivovaru Bernard a.s. na domácím a zahraničních trzích
Lenka Fiřtíková -
Strategie expanze Žateckého pivovaru na zahraniční trh
Barbora Ježková -
Marketing Strategy of Foodpanda
Kiu Hei Yeung -
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
Uvádění na trh potravin s využitím hmyzího proteinu jako potraviny nového typu: návrh a rozpočet marketingové strategie.
Helena Ukropcová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová