Bc. Silvie Konečná, DiS.

Bakalářská práce

Marketingový mix společnosti

Marketing mix of the company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti. Práce je rozdělena na část teoretickou, která definuje marketingový mix a na část praktickou, ve které dochází k analýze marketingového mixu společnosti Vetko s.r.o. Cílem této praktické části je sestavit marketingový mix dané společnosti a následně pak navrhnout jeho efektivnější využití.
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing mix of company. The whole work is devided into theoretical and practical part. The theoretical part provides the description of marketing mix and its most important parts. The aim of the practical part is to describe and analyze the real marketing mix of the company Vetko s.r.o. Furthermore, it subsequently suggests better solutions to make the best of the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
  • Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
  • Oponent: Ing. Zdeněk Oulehla

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem